Un site optimizat SEO si cu un marketing de calitate in spate va fi, fara indoiala, un site de succes. Insa, mana in mana cu aceste doua cerinte obligatorii, trebuie sa mearga si continutul. Asta pentru ca, oricat de bine ar fi realizat un website din punct de vedere tehnic, el nu este niciodata mai bun decat ceea ce este postat pe el. Continutul trebuie sa fie mereu fresh, actual, corect si atractiv. Intr-o astfel de activitate se investeste insa timp, la fel de mult poate ca si in organizare si tocmai de aceea ai nevoie de cineva care sa fie capabil sa creeze continut ori de cate ori este nevoie.

Si acea persoana este un copywriter

Orice firma serioasa care ofera servicii de constructie si optimizare a site-urilor iti va pune la dispozitite, cel mai probabil, si un copywriter. Si nici noi nu facem exceptie. Acestea sunt persoanele care creeaza continut pentru site-ul tau, continut de calitate, care sa fie in concordanta cu tema generala a site-ului si modul in care acesta este gandit. Copywriting-ul nu este usor si el presupune mai multe componente, un site bun avand nevoie de fiecare dintre acestea.

Care este treaba unui copywriter

Fara continut nu ar putea sa existe vreun site si suntem convinsi ca oricine apeleaza la serviciile noastre isi doreste un site de calitate. Pentru a se intampla acest lucru, este insa nevoie si de un continut de masura. Un site care va ramane in memoria utilizatorilor (la fel de important, si in memoria motoarelor de cautare) este unul pe care se va posta regulat continut si de crearea lui este responsabila persoana care se ocupa de content writing.

Insa in atributiile unui copywriter nu intra doar scrisul, el realizand si sloganuri, texte pentru reclame, prezentari si multe altele. Cu alte cuvinte, prin content writing iti asiguri partea creativa a site-ului tau. De asemenea, daca ai nevoie de publicitate, copywriter-ul este cel care iti creeaza anunturile, comunicatele de presa sau textele trimise catre abonati pe email.

Pentru fiecare dintre acestea este insa nevoie de documentare si de o cunoastere cat mai comprehensiva a pietii. Din fericire, in vremurile in care traim este mult mai usor sa ai acces la informatii, asa ca astfel de sarcini nu sunt chiar atat de dificile. Iar copywriterii nostri sunt pregatiti si au informatii pentru a se descurca in cele mai dificile domenii, fara nici cea mai mica problema.

De ce este atat de important content writing-ul

Motoarele de cautare functioneaza prin intermediul algoritmilor. Astfel, acestea investigheaza atat cantitatea cat si calitatea de care da dovada un website. Cu alte cuvinte, nu este bine nici daca vei posta foarte multe articole, dar inutile, nici daca postarile de pe site-ul tau sunt excelente, dar foarte putine. Intre cele doua aspecte trebuie sa existe un echilibru si acesta se obtine prin postarea cat mai des a unor texte de calitate.

In acest mod, site-ul tau va reusi sa fie oferit pe prima pagina de Google sau de alte motoare de cautare iar tu iti vei atinge scopul si vei atrage cat mai multi vizitatori.

Copywriter-ii nostri se ocupa de asa ceva si o fac la cele mai inalte standarde. Corectitudinea gramaticala este si ea foarte importanta si noi garantam acest lucru, la fel ca si o bogatie a limbajului si a informatiilor pentru a mentine un nivel ridicat de interes din partea utilizatorilor.

Cuvintele cheie, secretele succesului

Fiecare copywriter bun stie ca textul sau trebuie sa aiba un mesaj, o idee care sa se potriveasca cu tematica generala a site-ului. Acest lucru atrage oamenii si ii face sa se reintoarca periodic spre portalul tau online.

Insa motoarele de cautare functioneaza altfel si in cazul lor nu doar continutul propriu-zis trebuie sa fie prezent.  Asadar, este nevoie si de cuvinte cheie. Practic, fiecare text, mai lung sau mai scurt, trebuie sa se reduca la cateva expresii extrem de importante, prin care sa se poata rezuma continutul sau. Daca facem referire la un articol despre motociclete, cuvintele cheie vor fi, cel mai probabil “motocicleta” si numele firmei despre care vorbim. In acest mod, motoarele de cautare vor inventaria fiecare cuvant cheie si, in functie de acestea, va oferi rezultatele.

Misiunea unui copywriter este sa utilizeze cat de bine se poate aceste cuvinte cheie,  fara a abuza de ele. In mod ideal, cuvantul sau expresia cheie trebuie repetata de maxim cinci ori intr-un text de marime medie.

Optimizarea SEO on page, primul pas spre performanta

Operatiile de copywriting trebuie sa fie conjugate cu cele de Search Engine Optimization, responsabilii putand sa lucreze practic impreuna. Asta pentru ca optimizarea SEO on page de calitate tine foarte mult si de modul in care sunt scrise articolele.

Mai devreme am discutat despre importanta cuvintelor cheie. Insa si distribuirea lor conteaza la fel de mult. Se spune ca un cuvant cheie trebuie sa apara intr-un text inca din primele 100 de cuvinte. Chiar si marimea unui text este foarte importanta pentru modul in care motoarele de cautare il privesc pe acesta. Asadar, marimea ideala pentru un articol trebuie sa fie de 500 de cuvinte, cu maxim cinci cuvinte/expresii cheie aflate printre acestea.

Toate aceste lucruri arata ca tot procesul de contruire a unui site consta in munca de echipa, cel care construieste si intretine site-ul trebuind sa lucreze cu cel care il optimizeaza, dar si cu persoana care creeaza continut pentru pagini pentru ca lucrurile sa functioneze asa cum trebuie.

Ce oferim noi

Daca apelezi la serviciile noastre vei avea parte de un site perfect optimizat, impreuna cu redactarea unor texte de cea mai buna calitate. Experienta ne-a invatat lucruri valoroase in legatura cu mediul online si acum suntem gata sa le punem la dispozitia site-ului tau. Content writer-ii nostri sunt specializati pe mai multe domenii si au o privire comprehensiva asupra pietii. De asemenea, ne vom concentra si asupra optimizarii SEO on page, dar si asupra continutului foto si video de pe site, creand o armonie intre cele mai importante aspecte ale unei bune afaceri online.

No Comments

Be the first to start a conversation

Leave a Reply

  • (will not be published)